København Læser: Tentakler i pisserenden (foredrag og oplæsning ved Henrik Sandbeck Harksen)

(Danish post)

Jeg har haft ganske travlt i den senere tid. Men det skal såmænd ikke afholde mig fra at reklamere for, at jeg på torsdag, d. 8/11-12, holder et lille foredrag (med lidt oplæsning) i Fantask, i det indre København. Det foregår kl. 18.15-20.00.

Det drejer sig om kulturarrangementet KØBENHAVN LÆSER, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme og snakke om nogle af mine yndlingsemner: Bøger, Lovecraft, horror, at skrive og at udgive. Jeg vil tale udgangspunkt i egenskab af at være forlægger, forfatter og filosof. Så er du advaret;-)

Det er et spændende program, der er sat sammen, og det ærgrer mig, at jeg nok ikke når selv at overvære særlig mange af arrangementerne. Det retter jeg forhåbentlig op på næste år. Men jeg vil helt sikkert anbefale enhver med den mindste interesse i bøgernes verden at støtte op om arrangementet.

Link til torsdagens program: København Læser torsdag d. 8/11-12.

Titlen på mit oplæg er “Tentakler i pisserenden”, og her er teksten fra programmet:

Henrik Harksen driver det lille forlag, H. Harksen Productions, der udgiver originale skræk- og gyserhistorier. Særligt kendte er bøgerne om H.P. Lovecrafts Cthulhu-mythos. Hør om Lovecrafts-universet og om arbejdet med at skrive og udgive skræk og gys på et miniforlag.

Det vil også være muligt at købe et par af forlagets bøger, hvis man skulle være interesseret.

Leave a Reply

