Ses vi til Fantasticon 2015? Bl.a. taler jeg med Martin Wangsgaard Jürgensen om hans gotiske roman ÅNDEMANERNE

Åndemanerne_forside_webSå nærmer sig tiden til det årlige Fantasticon-arrangement. I år foregår det i Valby Kino. Det bliver rigtig godt.

Jeg har lørdag d. 30. maj en samtale med Martin Wangsgaard Jürgensen om hans vidunderligt atypiske og uhyggelige gotiske roman Åndemanerne. Det foregår i Sal 2, kl. 14-15.

Det glæder jeg mig rigtig meget til. Ud over at skrive ualmindelig godt, er Martin en forfatter med mange spændende tanker. Så jeg vil anbefale dig at sætte tid af til at dukke op.

Tidligere på dagen kan du finde mig i Sal 3, hvor jeg er med i et live podcast sammen med Teddy Vork. Emnet? Horror, selvfølgelig. Det er kl. 12-13.

Derudover har H. Harksen Productions en stand både lørdag og søndag. Kom endelig forbi og se de nyeste udgivelser. Og for at få en god snak om horror, litteratur… Og hvad der lige falder os ind.

Du kan se Fantasticon 2015s program her.

Åh, inden jeg logger af for i dag… I morgen, tirsdag d. 26. maj, lægger jeg et lille interview med Martin Wangsgaard Jürgensen op her på bloggen.

Leave a Reply

