Odense Læser : Henrik S. Harksen | Odense Bibliotekerne

Odense Læser spurgte om jeg ville sige lidt om mine læsevaner og -interesser. Det blev til en længere besvarelse, hvor jeg også siger noget om verdenssyn i relation til litteratur, nævner en række meget forskellige forfattere, som jeg kan lide at læse, får sagt lidt om det at udgive og anbefale bøger — og får vist også rodet mig ud i en gourmet metafor…

Læs det hele her: https://www.odensebib.dk/nyheder/odense-laeser-henrik-s-harksen

Leave a Reply

