Krimimessen 2017

Krimimessen 2017 banner

Så er det allerede! På lørdag d. 1. april går det igen løs med årets store Krimimesse i Horsens.

Du har mulighed for at møde mig og mit forlag H. Harksen Productions i Magasinet — det er stand 25. Kom endelig forbi. Køb gerne en bog eller to (der er gode tilbud), men i alle tilfælde er jeg altid frisk på en god snak om dette og hint 🙂

Jeg holder også et lille foredrag i år. Det foregår om lørdagen i Forsamlingshuset, 12.45-13.15. Emnet er Kosmisk krimi:

Hvordan kan H. P. Lovecrafts novelle “The Call of Cthulhu” fra 1926 læses som en krimi, en kosmisk krimi?

wunderkammer_front_small1016Bagefter er der prisuddeling – hvor Dansk Horror Selskab uddeler prisen for Årets Horrorudgivelse 2016. Her er Thomas Strømsholts Dr. Wunderkammers oversættelser jo nomineret, så det bliver rigtig spændende. Det er, som tidligere nævnt, et usædvanligt stærkt og varieret felt i år, så spændingen er ekstra stor denne gang. Men jeg krydser selvfølgelig fingre for Strømsholts udgivelse 🙂

Du kan læse Krimimessens program her.

Vi ses!

Leave a Reply

